پردۀ ِ پندار

شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند

پردۀ ِ پندار

شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 آشیروانلیلار ! (ای اهل شیروان) *

اشهد بالله العلی العظیم ( شهادت می دهم به بزرگی خداوند)

صاحب ایمانم، آ شیروانلیلار! ( ایمان دارم ای شیروانی ها)

یوخ یئنی بیر دینه یقینیم منیم (به دین دیگری- بجز قرآن -باور ندارم )

کهنه مسلمانم، آ شیروانلیلار! ( از قدیم مسلمان بودم ای شیروانی ها)

 شیعه‌یم، اما نه بو اشکالدن ( شیعه ام ، اما نه از تصورها)

سنی‌یم، اما نه بو امثالدن (سنی ام اما از این مثال ها )

صوفی‌یم، اما نه بو ابدالدن ( صوفی ام نه از این بَدلی ها)

حق سئون انسانم، آ شیروانلیلار! ( انسان حق دوستی هستم ای شیروانی ها)

 امت مرحومه و مغفورایله (همانند درگذشتگان و آمرزیده شده هم دینم)

امردهیم طاعت مزبورایله ( فرمانبردار الله العلی عظیم  هستم )

کفریمه حکم ائیلمه‌یین زورایله ( به زور به کافریم  فرمان ندهید)

قائل قرآنم، آ شیروانلیلار! ( تابع قرآن هستم ای شیروانیها )

*شیروان شهری در جمهوری آذربایجان فعلی ، ایران قبل از قاجاریه

 میرزا علی اکبر صابر( 1911- 1862 شماخی)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی