پردۀ ِ پندار

شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند

پردۀ ِ پندار

شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

همایش آفتابه ای

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۴۷ ب.ظ

از لینک گوش کنید

دلبر جانان من برده دل و جان من  
برده دل و جان من دلبر جانان من

 دل و جان من برده دلبر جانان من

جان و دل من  برده دلبر جانان من

http://www.panevis.net/panevis/podcast/audio/2012/0053_Aftabeh.mp3

منبع : http://podcast.panevis.com/2012/01/0053-aftabeh.html

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۶

نظرات  (۱)

فرهاد جان

عمق این کتیبه انقدر هست که قلم از نوشتن عاجز

واقعیتی که نمیتوان انکار کرد

جا بجایی کلمات بجای اصل مطلب

پاسخ:

بلی.

تو مدارس بعضی از معلم انشاء می گفتند  وجبی نمره دادن ، یعنی هر کی انشایی بلندتر می نوشت نمره بیشتری داشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی